Hej, mit navn er Holger

Du ringer eller skriver bare

HVAD KAN JEG HJÆLPE MED?

Jeg elsker min sport og taler gerne om den i timevis. Så kontakt mig endelig, hvis du vil have en snak om racing. Måske vil du jo selv i gang? Eller måske vil du vide mere om, hvordan motorsport også kan promovere din virksomhed?

Skriv til mig på holger@vbro-racing.dk eller ring 2621 0045.

SE MED PÅ INSTAGRAM

Følg Vbro Racing
  • Da jeg var barn, lærte jeg at ride på en kødknallert af en shetlandspony, som var sort og udspekuleret ond som satan selv. Den havde luret, at når jeg red under et træ, kunne den med et veltimet buk knalde mit hoved direkte op i en lavthængende træstamme. Bæstet var besat. A’mar!Jeg lærte, at heste skal behandles med omhu. Det gælder også den nyeste hingst i stalden hos P1 Apex, den her smukke Ferrari 296 GTB som skal luftes på Sjællandsringen på lørdag.830 hk, 0-100 km/t på 2,9 sekunder, topfart 330 km/t er bare tal. Godt nok nogle imponerende af slagsen, men de taler ikke om, hvad de betyder i praksis.For eksempel at vi laver et tidligere bremsepunkt for enden af langsiden kun til den her nye Ferrari. Den kommer nemlig bragende endnu hurtigere end vores Lamborghini Huracan, som ingen vil beskylde for at være lidt sløv i optrækket.Vi holder også ekstra øje med, hvordan kunderne holder på rattet (kvart i tre er det rigtige, hvis du er i tvivl). For qualifying-knappen sidder betænkeligt tæt på venstre tommelfinger, og slår man den til ved et uheld, kommer samtlige apokalypsens 830 ryttere galopperende hurtigere, end du kan skrige shetlandspony.Good times, med andre ord.
  • Hvorfor viser jeg dig et billede af en Ferrari 296? Læs med på tirsdag. 😎
  • Små 800 km blev det de sidste 2 dage på roadtrip gennem Danmark i den her. Smukt land i en smuk bil.
  • Under Le Mans Classic 2014 fik jeg oplevet Mulsanne, Indianapolis, Porschekurverne og alle 13,6 fantastiske kilometer af Circuit de la Sarthe bag rattet af min 911 2.7.Næste år kommer jeg endelig tilbage. Der er allerede booket et tiny house i Arnage..Skal du til LMC27? Måske i en interessant bil? Så skulle vi måske arrangere en lille danskerkomvoj?#lemans #lemansclassic #lmc27 #porsche #911
  • @jesperbjarkeandersen fra @passepartout_cph tog det her fine billede af mig i min #ArionS2 på #sturupraceway tidligere i år. Det skulle selvfølgelig i glas & ramme! 🖼️ 😀
  • På lørdag skal de her badboys luftes første gang, når turen går til Jyllandsringen med P1 Apex.#adidas #adiracer #goodyear #vintage
  • PITSTOP: TÆNKEPAUSE OG BIL TIL SALGEfter 11 år med motorsport, har jeg besluttet at holde en pause fra løbskalenderen resten af 2026-sæsonen for at genfinde det fulde overskud og evaluere fremtiden for Vbro Racing.Som en del af processen har jeg valgt at sætte min Arion S2 til salg. Bilen står i absolut topform hos Arion Racing Scandinavia med en helt nyrenoveret motor – klar til nye podiepladser.Planen for 2027 er helt åben: Bliver bilen solgt, kigger jeg mod nye horisonter og måske en ny racerklasse. Bliver den ikke solgt, kan det være, jeg snupper et par udvalgte hyggeløb næste år i det nuværende regi. Nu gælder det om at mærke efter.Kæmpe tak til alle hos Arion Racing Scandinavia: Asger, Per, Jonas og Martin, til alle jeg har mødt undervejs og til alle jer, der har støttet teamet.Vi ses derude - bare i et lidt anderledes tempo for en stund.Bilen er til salg her: motorsporten.dk#vbroracing #arions2 #motorsport #refleksion #salg
  • Tidtagning blev til P1 i klassen og P4 samlet for Arion/Seven. Det er en godkendt start til heat 1 i morgen.#vbroracing #vesterbro #motorsport #MotorsportDK #racecardriver
  • Solen skinner over en tætpakket race-weekend på Jyllandsringen. I dag er der træning fra morgenstunden og tidtagning senere.I morgen kører vi heat 1 og 2. Live-stream 14.48 og 17.35:vbro-racing.dk/live#vbroracing #MotorsportDK #racecardriver
  • Dagens arbejde.
  • Dygtige Jesper Bjarke Andersen fra ramme/fotobutikken Passepartout på Istedgade var med på Sturup Raceway og skød en reportage både af bilerne på banen og livet bag kulissen.Jeg glæder mig til at kunne vise mange flere af dem!Foto: Instagram.com/jesperbjarkeandersen
  • Hurtigste omgangstid og P2 i heat 1. Det er nok, hvad det kunne blive til på en sæson gamle dæk.#vbroracing #vesterbro #motorsport #MotorsportDK #racecardriver